Andrzej Mastalerz lektorem „Drogi do Tarvisio” od 20 sierpnia

Andrzej Mastalerz
Powróciwszy z Pragi i dorwawszy się do laptopa, mogę to oficjalnie oznajmić: świetny aktor Andrzej Mastalerz będzie czytał moją „Drogę do Tarvisio” na antenie Programu Pierwszego Polskiego Radia. Emisja od poniedziałku 20 sierpnia do 6 września o godz. 23.50. Jak widać, pora emisji jest dla tych, którzy nie mogą spać po nocach, a cykl nazywa się „Lektury przed północą”. W sumie zostanie wyemitowanych 12 odcinków.
Ucieszyłem się, gdy Aga Brzezińska z Dobrej Literatury powiedziała mi, że lektorem mojej powieści będzie Andrzej Mastalerz. Jest on obecnie aktorem warszawskiego Teatru Studio. Wystąpił w ponad sześćdziesięciu filmach, m.in. „Zmruż oczy”, „Dzień świra”, „Wesele”, „W ciemności”, „Zero”, „Pułkownik Kwiatkowski” i „Zgorszenie publiczne”, można go też oglądać w serialach i spektaklach Teatru Telewizji. Rocznik 1964, czyli jest mniej więcej w wieku bohatera „Drogi do Tarvisio”.
Ale nie tylko dlatego jestem przekonany, że interesująco zinterpretuje moją książkę. Mastalerz ma charakterystyczny, radiowy głos, dlatego często występuje jako aktor dubbingowy, jest także lektorem książek wydawanych w formie audiobooka.
Fot. Cezary Piwowarski/Wikipedia.pl           

Komentarze

Prześlij komentarz