Nikt - Teatrzyk Pod Nieszczepionym Psem

Teatrzyk Pod Nieszczepionym Psem
przedstawia spektakl teatralny
pt. NIKT


Osoby: JA, PAŃSTWO

JA: Dzień dobry, chciałem trochę pieniędzy. Najlepiej dużo.
PAŃSTWO: Jest pan rolnikiem?
JA: Nie.
PAŃSTWO: To może jest pan górnikiem?
JA: Nie.
PAŃSTWO (podpowiadając życzliwie): Lekarzem, żołnierzem, prokuratorem?
JA: Niestety, nie.
PAŃSTWO (z gasnącą nadzieją): To może jest pan chociaż związkowcem?
JA: Nie jestem.
PAŃSTWO (zirytowane):  To kim pan do cholery jest?
JA: Inteligentem.
PAŃSTWO (rozbawione): Hahaha. Trzeba było tak od razu mówić. Czyli jest pan nikim. A ponieważ jest pan nikim, nie możemy panu pomóc. Do widzenia.

JA rzuca się z mostu, rozbawiając PAŃSTWO jeszcze bardziej.

Kurtyna  

Komentarze

  1. No cóż, państwo bywa okrutne dla polskiej inteligencji. :D
    Ale trzeba to zrozumieć... Dziura budżetowa – trzeba to zrozumieć! Nie można żądać!, nie można dostać!, a wszystkiemu winna ona... :|

    Biedny JA... Marny z niego inteligent. Czemuż nie spróbował zostać bezrobotnym? Po okresie wegetacji sześciomiesięcznej można zacząć liczyć na płatny staż... No i da się? Oczywiście, że da! ;)

    Pozdrawiam,
    Aphrodite :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz