Podpisałem umowę z Dobrą Literaturą

Teraz mogę już to oficjalnie potwierdzić: podpisałem umowę z wydawnictwem Dobra Literatura na wydanie mojej powieści „Droga do Tarvisio”.

Książka, nad którą pracowałem pół roku, będzie liczyć ok. 200 stron, jej wydanie planowane jest na kwiecień 2012 r. (choć zawsze może być poślizg). Ukaże się w serii Z Wykrzyknikiem i będzie dystrybuowana w całej Polsce, w księgarniach tradycyjnych i internetowych.

Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać i przygotowywać się do pisania nowej powieści, zupełnie innej od tego, co dotychczas publikowałem.

Komentarze

  1. Gratuluję i życzę Ci, aby wszystko udało się bez przeszkód i bez poślizgu. Korzystając z okazji przesyłam również życzenia radosnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń w Nowym 2012 Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Genevieve, dla Ciebie życzenia wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz